Про садочок


А наш дитсадочок «КОЛОСОЧКОМ» зветься, Бо в дитсадочку всім весело живеться. Вихователі в садочку, як мами рідненькі. Наші няні молодці, моторні, справненькі. Гарні спонсори у нас - нас вони не забувають, Діти вдячні їм за це, радо їх вітають!

Get Adobe Flash player

РОБОТА ПІД ЧАС АДАПТИВНОГО КАРАНТИНУ

     Згідно з рішенням Кабінету Міністрів від 9 грудня, карантин продовжено до 28 лютого 2021 року. Положення, зазначені в ухваленій постанові Уряду №1236, вступають у силу з 19 грудня 2020 року.

На період дії карантину, зокрема, заборонено:

  • відвідувати заклади освіти здобувачами освіти групами у понад 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
  • відвідувати заклади освіти здобувачами освіти, якщо на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває понад 50% здобувачів освіти та персоналу закладу;
  • проводити в закладах освіти масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю дітей з більш ніж однієї групи/класу та за присутності глядачів.

Докладніше про умови карантину, які вступають у силу з 19 грудня, читайте за посиланням.

Вихователям та батькам важливо пояснювати дитині що таке COVID-19 і чому важливо дотримуватись правил гігієни. Корисні матеріали від МОН та ЮНІСЕФ Україна, які можна використати для цього:

Як говорити про коронавірус із маленькими дітьми:


Серія коротких мультфільмів про правила особистої гігієни від ЮНІСЕФ, зокрема про миття рук, умивання, миття посуду тощо.

Поради для батьків та вихователів "Як зменшити стрес та тривожність у дітей дошкільного віку".

Корисні постери для закладів про правила гігієни.

Також стануть у нагоді:

Перелік ресурсів із вправами та завданнями для дітей дошкільного віку.

Поради батькам дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами.

Рекомендації
 для занять із дітьми дошкільного віку від ЮНІСЕФ Україна.

Поради батькам від ЮНІСЕФ Україна та МОН:
Як говорити з дітьми про COVID-19

Як говорити про коронавірус з дітьми молодшого віку
Як зменшити стрес та тривожність у дітей дошкільного віку

За працівниками закладів дошкільної освіти, відповідно до статті 113 Кодексу законів про працю України, зберігається середній заробіток за час простою.

 

 

 

Нові правила роботи дитсадків під час карантину

26.05.2020

Міністерство охорони здоров’я України затвердило рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) (постанова від 21.05.2020 № 25).

Рекомендації передбачають, що перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти.

Температурний скринінг дітей проводиться при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал довільної форми.

Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків.

Ранкове приймання дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов — на вході до приміщення). Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.

На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

На період карантину забороняється:

  • використання багаторазових (тканинних) рушників;
  • використання м’яких (мяконабивних) іграшок;
  • використання килимів з довгим ворсом;
  • перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;
  • проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
  • проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).

На період карантину рекомендується:

  • розробити адаптивний графік прогулянок та занять з метою недопущення об’єднання/змішування груп;
  • обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням;
  • проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
  • надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;
  • переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;
  • обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
  • обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
  • забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.