Про садочок


А наш дитсадочок «КОЛОСОЧКОМ» зветься, Бо в дитсадочку всім весело живеться. Вихователі в садочку, як мами рідненькі. Наші няні молодці, моторні, справненькі. Гарні спонсори у нас - нас вони не забувають, Діти вдячні їм за це, радо їх вітають!

Get Adobe Flash player

Лікар радить, консультує, інформує

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             

   

  

 

 

 

         

                          

     


       

 

 

             

 

 

Профілактика ГРВі

   

      ГРВІ - це велика група гострих вірусних захворювань, які характеризуються повітряно-крапельним шляхом передачі та переважним ураженням верхніх дихальних шляхів. Грип є найбільш поширеним гострим респіраторним вірусним захворюванням, особливість якого у надзвичайно швидкому поширенні і вираженій інтоксикації. Грип може призвести до тяжких ускладнень з боку легеневої, серцево-судинної, нервової, ендокринної систем.

                 Заразитися ГРВІ можна двома шляхами

- повітряно-крапельним- під час чхання, кашлю хворої людини

- контактним – через забруднені руки хворої людини .

           Рекомендації для батьків щодо профілактики ГРВІ у дітей:

- Загартовуйте організм дитини та більше гуляйте з нею на свіжому повітрі.

- Уникайте скупчень людей - аби зменшити вірогідність контактів із хворими людьми, при тому що деякі з них є заразними навіть до появи очевидних симптомів. Особливо актуально під час сезону грипу та епідемій.

- Не допускайте переохолодження або перегрівання організму дитини

- Потурбуйтесь, щоб дитина вживала продукти з високим вмістом вітамінів, особливо вітаміну С. Також включайте до раціону дитини продукти, що містять фітонциди,- часник, цибулю, хрін, редьку тощо.

- Користуйтеся одноразовими масками при необхідності - щоб захистити себе чи оточуючих від зараження. Маскою слід користуватися при догляді за інфекційним хворим чи просто спілкуванні з ним.

- Регулярно провітрюйте приміщення і робіть вологе прибирання - як у помешканні, так і в робочих приміщеннях, щоб не залишати навколо себе живі віруси й бактерії, що можуть залишатися активними впродовж годин після перебування у приміщенні хворої людини.

-Повноцінно харчуйтесь, висипайтесь, уникайте перевтоми - для підвищення опірної здатності організму. Це збільшить ваші шанси запобігти як зараженню, так і важким формам хвороби та її ускладненням.

-Не забувайте часто мити руки з милом або обробляти їх дезінфікуючим гелем із вмістом спирту, адже інфекція потрапляє в організм через рот, ніс та очі, яких ви час від часу торкаєтесь руками.

-Під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс, бажано за допомогою одноразових серветок, які після використання слід одразу викинути у смітник.-Можна змазувати слизову оболонку носа оксоліновою маззю перед виходом з дому (під час підвищення рівня захворюваності на ГРВІ)

 

 

 

 

Основні функціональні обов'язки медичної сестри дошкільного навчального закладу:


1. Первинна профілактика 
1.1. Контроль за виконанням  санітарних правил і режиму дня в ДНЗ 
1.2 Щоденний огляд дітей у ясельній та карантинній групах

1.3 Проведення протиепідемічних та гартувальних заходів щодо боротьби з грипом та іншими респіраторними захворюваннями
1.4 Складання плану профілактичних щеплень та контроль за вчасним їх проведенням


2. Харчування: 
• Контроль за станом фактичного харчування і аналіз якості харчування. 
• Контроль за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку. 
•  Розроблення перспективного меню та складання щоденного меню-розкладки. 
• Бракераж готової продукції. 
• Контроль за виконанням натуральних норм основних продуктів 

3. Гігієнічне виховання в дитячому колективі: 
• Рекомендації з організації та проведення гігієнічного виховання, формування навичок здорового способу життя.
• Оформлення куточків медично-просвітницької літератури для працівників та батьків.

4. Ведення документації

 

 

 

 

       

Поради медичної сестри


Рекомендації батькам щодо адаптаційного періоду

         Якщо ви заздалегідь привчили малюка до режиму дня, який чекає на нього в дошкільному закладі, якщо він вміє проситись в туалет, готовий до не протертої й різноманітної їжі, вміє гратись іграшками,  цікавиться ними. здатний хоча б до короткого  контакту з іншими дітьми, не боїться їх, з довірою ставиться до вихователя, то більшості проблем, пов’язаних з адаптацією, у нього не виникне. Важливо, щоб батьки усвідомлювали майбутні зміни; турбувались про емоційний стан, який переживатиме син чи донька, залишившись без рідних; розуміли що дитина почуватиметься впевнено, якщо вона доволі самостійна, може певною мірою обслужити себе й почуватися залежною від чужих дорослих.

     Нові умови можуть стати для малюка надто сильним подразником. Скувати його самостійність й ініціативу. Батьки. Зазвичай, обмежують розмови про дитячий садок фразою: «тобі там буде добре». А слід говорити про вступ до дитячого садка як про подію радісну й очікувану, демонструючи малюкові впевненість і віру в добрий перебіг подій. Адже діти переймаються настроєм батьків. А надалі ранковий емоційний стан малюка визначатиме хід усього дня в групі.

   Для кожного малюка початок відвідування дитячого садка – стрес. Будь-яка дитина розгубиться, вперше потрапивши в зовсім незнайоме оточення. Де немає мами, яка завжди захистить і допоможе; де багато  чужих дітей, деякі з яких плачуть; де є чужі дорослі. Яких треба слухатись; де чужий посуд, незвична їжа; де немає улюбленої іграшки та звичного. Такого рідного ліжечка…

   Одні діти більш-менш легко входять у нові життєві обставини й через 2-3 місяці звикають до дошкільного закладу. Для інших процес адаптації перетворюється на справжню трагедію, яка може тягнути за собою порушення поведінки, затримку розвитку. Різке погіршення здоров’я аж до психологічних та неврологічних розладів. І саме від дорослих залежить ступінь загострення дитячих переживань. А тому ситуацію входження малюка в нове середовище варто розглядати саме з позиції дитини та її потреб.