Про садочок
А наш дитсадочок «КОЛОСОЧКОМ» зветься, Бо в дитсадочку всім весело живеться. Вихователі в садочку, як мами рідненькі. Наші няні молодці, моторні, справненькі. Гарні спонсори у нас - нас вони не забувають, Діти вдячні їм за це, радо їх вітають!
Матеріально-технічне забезпечення ЗДО «Колосок» с.Владиславки
№ |
Назва |
Кількість |
1 |
. комп’ютер |
2 |
2 |
телевізор |
1 |
3 |
музичний центр |
2 |
4 |
принтер |
1 |
Офіційні документи, які визначають діяльність асистента в сфері інклюзивної освіти дітей дошкільного віку
Назва документа |
Про що йдеться |
Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 № 1324-18 |
Вносить зміни у Закон про дошкільну освіту, зокрема наголошує на можливості створювати інклюзивні та спеціальні групи у ЗДО загального типу |
Постанова КМУ про «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів» від 22.08.2018 № 617 |
Уточнює окремі пункти діяльності асистента вихователя. Зокрема, визначає завдання діяльності фахівця, а також поняття «педагогічний супровід». Зазначає, що фахівці ІРЦ надають професійну підтримку педагогічним працівникам ЗДО, а також проводять спостереження за динамікою розвитку дитини щодня. А ще — надають консультації з питань організації інклюзивного навчання |
Постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 09.08.2017 № 588 |
Уточнює окремі моменти до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної освіти |
Постанова КМУ «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» від 12.07.2017 № 545 |
Визначає, зокрема, функції та завдання асистента вихователя |
Наказ МОН «Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» від 08.06.2018 № 609 |
Визначає функції ассистента вихователя в співпраці з колегами ЗДО, а також фахівцями ІРЦ |
Наказ МОЗ «Про затвердження перекладу Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків» від 23.05.2018 № 981 |
МКФ ДП — класифікація компонентів функціональності та обмеження життєдіяльності людини, яку використовують лікарі, педагоги, реабілітологи, психологи та інші фахівці. У МКФ ДП функціонування та обмеження життєдіяльності розглядають як взаємодію між оточенням та станом здоров’я людини, аналізують не лише стан здоров’я, але і життя людини в цілому. Класифікатор дає змогу ліпше планували лікування та реабілітацію людей із хронічними захворюваннями та інвалідністю. МКФ ДП призначений для оцінки функціональних можливостей дітей від народження до 18 років |
Наказ МОН «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти» від 23.04.2018 № 414 |
Містить, зокрема, перелік обладнання для ресурсної кімнати |
Наказ МОН, МОЗ «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» від 06.02.2015 № 104/52 |
Визначає головну мету створення інклюзивних груп — задовольнити соціальні та освітні потреби, організувати корекційно-розвивальну роботу з дітьми із особливими освітніми потребами, зокрема з інвалідністю. Роз’яснює, що до інклюзивної групи зараховують дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з інвалідністю, які за висновком лікарсько-консультативної комісії можуть відвідувати ЗДО. Також містить перелік протипоказань для прийому дітей до інклюзивних груп ЗДО |
Наказ МОН та МОЗ «Про затвердження комплектування інклюзивних груп у ДНЗ» від 06.02.2015 № 104/52 |
Визначає правила прийому та перебування дитини з порушеннями психофізичного розвитку в ЗДО загального типу |
Наказ МОН «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання» від 01.10.2010 № 912 |
Дає визначення поняття «інклюзивне навчання». Окреслює шляхи і засоби впровадження інклюзивного навчання, що грунтуються на відповідному нормативно-правовому, навчально-методичному, кадровому, матеріально-технічному та інформаційному забезпеченні. Визначає мету концепції, основні завдання та принципи розвитку інклюзивної освіти. А також шляхи впровадження концепції інклюзивної освіти |
Лист МОН « Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» від 13.11.2018 № 1/9-691 |
Роз’яснює діяльність команди супроводу у ЗДО |
Лист МОН «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» від 12.10.2015 № 1/9-487 |
Уточнює, зокрема, про тривалість роботи асистента вихователя, який працює в закладі в інклюзивній групі |
Лист МОН «Про порядок комплектування інклюзивних груп у ДНЗ» від 02.04.2015 № 1/9-169 |
Уточнює окремі моменти роботи інклюзивних груп. Зокрема, можливість повторного комплексного вивчення психічного розвитку дитини |
Лист МОН «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів» від 13.08.2014 № 1/9-414 |
Наголошує на вимогах доступності закладу освіти та технічних вимогах для облаштування приміщень для дітей з вадами зору, слуху, а також опорно-рухового апарату |
Листи МОН «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання» від 26.07.2012 № 1/9-529 |
Наголошує, що психологічний і соціальний супровід дітей «перебуває на перетині функцій багатьох фахівців, тож його не можна відносити до сфери професійної діяльності виключно одного з них». |
Лист МОН «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 18.05.2012 № 1/9-384 |
Містить організаційно-методичні роз’яснення для введення Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Зокрема, визначає такі терміни: інклюзивне навчання, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, які наразі використовують і фахівці ЗДО |