Про садочок


А наш дитсадочок «КОЛОСОЧКОМ» зветься, Бо в дитсадочку всім весело живеться. Вихователі в садочку, як мами рідненькі. Наші няні молодці, моторні, справненькі. Гарні спонсори у нас - нас вони не забувають, Діти вдячні їм за це, радо їх вітають!

Get Adobe Flash player

Матеріально-технічне забезпечення ЗДО «Колосок» с.Владиславки

 

Назва

Кількість

1

.        комп’ютер

2

2

         телевізор

1

3

           музичний центр

2

4

         принтер

1

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Офіційні документи, які визначають діяльність асистента в сфері інклюзивної освіти дітей дошкільного віку

Назва документа

Про що йдеться

Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання» від 05.06.2014 № 1324-18

Вносить зміни у Закон про дошкільну освіту, зокрема наголошує на можливості створювати інклюзивні та спеціальні групи у ЗДО загального типу

Постанова КМУ про «Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів» від 22.08.2018 № 617

Уточнює окремі пункти діяльності асистента вихователя. Зокрема, визначає завдання діяльності фахівця, а також поняття «педагогічний супровід». Зазначає, що фахівці ІРЦ надають професійну підтримку педагогічним працівникам ЗДО, а також проводять спостереження за динамікою розвитку дитини щодня. А ще — надають консультації з питань організації інклюзивного навчання

Постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 09.08.2017 № 588

Уточнює окремі моменти до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної освіти

Постанова КМУ «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» від 12.07.2017 № 545

Визначає, зокрема, функції та завдання асистента вихователя

Наказ МОН «Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» від 08.06.2018 № 609

Визначає функції ассистента вихователя  в співпраці з колегами ЗДО, а також фахівцями ІРЦ

Наказ МОЗ «Про затвердження перекладу Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків» від 23.05.2018 № 981

МКФ ДП — класифікація компонентів функціональності та обмеження життєдіяльності людини, яку використовують лікарі, педагоги, реабілітологи, психологи та інші фахівці. У МКФ ДП функціонування та обмеження життєдіяльності розглядають як взаємодію між оточенням та станом здоров’я людини, аналізують не лише стан здоров’я, але і життя людини в цілому. Класифікатор дає змогу ліпше планували лікування та реабілітацію людей із хронічними захворюваннями та інвалідністю. МКФ ДП призначений для оцінки функціональних можливостей дітей від народження до 18 років

Наказ МОН «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти» від 23.04.2018 № 414

Містить, зокрема, перелік обладнання для ресурсної кімнати

Наказ МОН, МОЗ «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» від 06.02.2015 № 104/52

Визначає головну мету створення інклюзивних груп — задовольнити соціальні та освітні потреби, організувати корекційно-розвивальну роботу з дітьми із особливими освітніми потребами, зокрема з інвалідністю. Роз’яснює, що до інклюзивної групи зараховують дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з інвалідністю, які за висновком лікарсько-консультативної комісії можуть відвідувати ЗДО. Також містить перелік протипоказань для прийому дітей до інклюзивних груп ЗДО

Наказ МОН та МОЗ «Про затвердження комплектування інклюзивних груп у ДНЗ» від 06.02.2015 № 104/52

Визначає правила прийому та перебування дитини з порушеннями психофізичного розвитку в ЗДО загального типу

Наказ МОН «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання» від 01.10.2010 № 912

Дає визначення поняття «інклюзивне навчання».  Окреслює шляхи і засоби впровадження інклюзивного навчання, що грунтуються на відповідному нормативно-правовому, навчально-методичному, кадровому, матеріально-технічному та інформаційному забезпеченні. Визначає мету концепції, основні завдання та принципи розвитку інклюзивної освіти. А також шляхи впровадження концепції інклюзивної освіти
та її очікувані результати

Лист МОН « Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» від 13.11.2018 № 1/9-691

Роз’яснює діяльність команди супроводу у ЗДО

Лист МОН «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» від 12.10.2015 № 1/9-487

Уточнює, зокрема, про тривалість роботи асистента вихователя, який працює в закладі в інклюзивній групі

Лист МОН «Про порядок комплектування інклюзивних груп у ДНЗ» від 02.04.2015 № 1/9-169

Уточнює окремі моменти роботи інклюзивних груп. Зокрема, можливість повторного комплексного вивчення психічного розвитку дитини

Лист МОН «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів» від 13.08.2014 № 1/9-414

Наголошує на вимогах доступності закладу освіти та технічних вимогах для облаштування приміщень для дітей з вадами зору, слуху, а також опорно-рухового апарату

Листи МОН «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання» від 26.07.2012 № 1/9-529

Наголошує, що психологічний і соціальний супровід дітей «перебуває на перетині функцій багатьох фахівців, тож його не можна відносити до сфери професійної діяльності виключно одного з них».

Лист МОН «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 18.05.2012 № 1/9-384

Містить організаційно-методичні роз’яснення для введення Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Зокрема, визначає такі терміни: інклюзивне навчання, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план, які наразі використовують і фахівці ЗДО